Jak si službu objednat
Využit pick-up servis je velice jednoduché, stačí zavolat a sdělit požadavek na opravu. Následně se dohodne termín a místo vyzvednutí vozidla. Vrácení po opravě se může lišit, podle rozsahu práce. U běžných servisních prací jako výměna autoskla, olejů a filtrů, pneuservis atd., vedených pod označením “rychlý servis”, tedy prováděných během jednoho dne, je vrácení vozidla tentýž den. Povinností klienta je, aby v dohodnutém čase vyzvednutí být k zastižení na telefonu, nebo již přítomen u vozidla, které by mělo být připravené k převzetí. Především je nutné, aby ve vozidle bylo dostatečné množství paliva, nenacházely se v něm osobní nebo jiné nepotřebné, cenné či nebezpečné věci a látky, vozidlo bylo technický způsobilé, platné STK, a nebylo v nepojízdném stavu. Náš technik vozidlo převezme tak, že prvně se provede společná prohlídka a zajistí fotodokumentace, doplní se do zakázky stav ujetých km, paliva, popřípadě jiných hodnot. Klient následně obdrží od technika zakázku a vydá od vozidla klíče. Upozorní technika na některé důležité aspekty, jako např. na obsluhu autoalarmu, imobilizéru atp. Při vrácením vozidla se opět provede společná prohlídka, především opravených či vyměněných dílů, zajistí fotodokumentace, a do předávacího protokolu se uvede stav km, paliva, eventuálně další údaje.
Jak se platí za opravu a za pick-up servis
Platba za opravu může proběhnout několika způsoby. Při předání vozidla bude technik požadovat úhradu v hotovosti, nebo platbu kartou přes mobilní terminál. U registrovaných klientů v programu SVP (správa vozového parku) a AK (auto kredit) úhrada probíhá převážně převodem podle dohodnuté splatnosti. U klientů v programu AK, kteří mají „našetřený“ dostatečný finanční bonus, může dojít k čerpání, takže nemusí nic hradit. Za službu pick-up se u nás neplatí žádný poplatek a jsou již zohledněný v požadované opravě. Pokud je ale vozidlo nepojízdné a bude nutné zajistit odtah, bude již služba zpoplatněná.
